söndag

Hallå gott folk! Klockan är snart 20.00 och jag känner mig ganska färdig med dagen. Visst är det sommarlov, men det betyder inte att man slappar alla dagar. Idag har jag målat i totalt fyra timmar. Vi målar om våra lador, det behövs verkligen! Jag har det som mitt lilla sommarjobb ^^ Efter att ha målat idag så gick jag en ganska lång promenad med Ella och efter det gick jag och Malin ut och sprang en runda på ca 7 km. Nu har jag precis duschat och jag känner mig helt slut i hela kroppen.

Direkt efter springturen låg det en gosig katt i soffan. Ja, jag är lite röd i ansiktet men vadå, brukar inte ni bli det efter att ni har ansträngt er? ;)


Leona<3 så himla söt!:D


var bara tvungen att lägga upp en bild på en av ladorna, en bit på den iaf^^ Kul att man ser skillnad på var vi har och inte har målat!

Just det, måste bara berätta att Victors farmor och farfars stuga var jättemysig! Den var så olik våran stuga på Sturkö. Alla stugorna där i Skeppevik låg jättetätt, men det var verkligen en mysig gemenskap man kände av där. Riktigt trevligt var det!:D

Ha en fortsatt härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback