tisdag

Hallå på er denna... inte så vackra dag direkt, men det funar väl. Idag har jag målat två timmar, ska snart gå ut och måla några timmar till. Efter det så är det dags för en lite springtur (igen) med Malin (igen!) ;) Igår tillbringades dagen hemma fram tills klockan 1, och efter det bar det av mot tomma intet! MITT UTE I SKOGEN!:o japp, var hemma hos Victor igår ^^ Så fort man kommer i närheten av där han bor så försvinner teckningen på telefonen helt. Det kallar jag att bo på landet;) Och han kallar mig för bonde...
Iaf, när jag kom hem igen så, nej vänta jag kom inte hem. Eller jo, bara en snabbis. Jag gick nästan direkt till Cassandra. Vi gick ut en runda och checkade läget xD Man har alltid lika roligt med henne ! :D
Ja.. Nu har jag väl gått igenom allt "viktigt" som hände igår och idag. Om nu någon ville veta..


Måste ju bara säga att jag och Malin ska göra Pannkakor sen till middag!;) Åh det är såååå gott!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback