förlovad?

Det står att jag och Vicke har förlovat oss på facebook, men nja det har vi inte direkt x) Det var lite mer.. oseriöst bara. Jag trodde alla skulle förstå att det inte var på riktigt, men tydligen inte. Men ja nu vet ni :P

I natt sov jag över hos Cassandra :D det var superlängesen vi hade en övernattning, vad har hänt egentligen? :o Vi som sov över och hade filmkväll nästan varenda helg förut! Ja.. får väl skylla på hennes pojkvän som vill ha henne för sig själv hela helgen ;) Skoja bara, är glad att du har någon!:D Igår hade vi det väldigt trevligt i alla fall. Vi såg på låt den rätte komma in, vilket är en väldigt konstig film. Har sett den två gånger innan tror jag, och den är allmänt konstig bara..
Vi skrattade en hel del åt en massa meningslösa saker, sämsta humorn xD

Nu ska jag och mamma snart åka iväg på ett pass i aerobic :) Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback