Har nog nästan glömt bort att tacka dig..



Det är egentligen otroligt vad mycket du gör för mig!
Det känns egentligen hemskt att jag bara tar dig för givet,
det blir lätt så när man känt varandra ett tag.
Jag vet liksom att jag alltid har dig.

Jag kommer ihåg när vi började umgås. Det var på sommarlovet efter att vi slutat sexan. Det var egentligen din lillasyster som förde ihop oss xD Jag umgicks mycket med henne och du hade inget bättre för dig ibland så då var du med oss. Åren innan dess hade vår vänskap kommit och gått kan man väl säga. Oftast var vi två väldigt irriterade på varandra, det var därför det kändes så konstigt att umgås med dig då den där sommaren. Men vi blev konstigt nog bättre och bättre kompisar, och till slut började vi umgås själva. Jag kommer ihåg att jag tyckte att du var väldigt rolig och du verkade vara så snäll. Det var också den sommaren som våra föräldrar började umgås mer och mer, och det förde oss ännu närmare varandra. Kommer du ihåg den här låten?



Den här låten sjöng vi alltid på den första sommaren vi uppgicks xD Det är en sak man inte glömmer i första hand..
Nu går vi i 9:an och vi två håller fortfarande ihop. Jag ska inte ljuga för dig, du är min bästa vän! Det är dig jag litar på till 100 % och det är dig jag pratar med om det är något som är galet^^ Du lyssnar alltid och du stöttar mig genom allt! Utan att du tänker på mig så tröstar du mig ofta när jag är ledsen, oftare än någon annan vän. Det kan räcka med att jag umgås med dig och sen är jag jätteglad igen!:D Du läser mig ofta so en öppen bok, du ser vilket humör jag har. jag ser rakt igenom dig också, vilket gör att vi två kan prata om allt. vi har alltid haft väldigt kul ihop.
Du är min bästa bästis Cassandra, du betyder<3

Blir imponerad om någon orkat läsa ner hit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback