Jag har en hund i min soffa..



Åh du är så sööööööööööt!! :D <33333333333

Idag har jag varit på 75-årskalas ^^ Victors morfar. Det var en överraskningsfest så han visste inte om den. Han måste ha blivit förvånad när det stod en häst och vagn utanför hans hus xD Vi var i Olofsgården och det var mycket trevligt där :) Jag fick visa upp mitt lilla pianospelande, Victor fick visa upp sitt gitarrspelande och lilla Lovisa fick sjunga lite ;) Så duktig hon var! Pappa körde dit mig vid elva och jag fick sjuts av Victor syster Karro hem vid 7-tiden. Jag var helt slut! Det kändes som att klockan var 10 på kvällen, vi hade verkligen varit igång hela dagen. Men det var riktigt kul :)

Ella la sig nyss i min soffa som ni kan se på bilden, och kerstin la sig i min säng. Det är ett spöke eller en mus i min garderob, troligtvis det sista alternativet. Ska nog väcka Kerstin och släppa in henne där, min egen mördarmaskin ;) usch hemskt att säga så.. men det är faktsikt sant ^^ hon dödar ju allt som hon kan döda.. :o

Kommentarer
Postat av: josefine

Naw, så söt :D

2011-11-28 @ 16:53:27
URL: http://woshiwoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback