sötnos! :)


Ser ni vem som placerat sig i min gympaväska? ^^ Så himla söt hon är, lilla kissen!!<3

Åh alltså jag orkar verkligen inte mer just nu! Idag förstördes hela dagen av att det första man får höra är att vi har historiaprov på fredag.. När fick alla reda på det här?:s Jo i torsdags så sa vår lärare det, den dagen då jag och Louise stod i fritidsgården -.- Och alla trodde typ att vi två visste, så ja.. vi fick reda på det idag. Kul..
Plus att min historiabok är borta, så det blir lite svårt att plugga. Och jag fattar inte ett skit av sammanfattningen som jag och Louise fick idag:S Vi har ju inte gått igenom kalla kriget alls och nu ska vi plötsligt ha prov på det?! Fattar inte riktigt hur läraren tänkte där, det enda vi har gjort är att kolla på film, Forrest Gump. Suck..
Aja, får väl göra det bästa av läget. Var tvungen att få ut allt det här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback