Gymnasiedag

Ja idag har man varit inne på gymnasiets öppna hus. Jag har spanat in Lars Kagg och Jenny Nyström. Det är svårt faktiskt.. Jag ska läsa Naturvetenskap, det är helt klart, men vilken skola? Vi var aldrig och tittade på CIS, men det verkar också vara en bra skola.. Usch det här är svårt alltså xD
Lars Kagg har bättre genomsnittsbetyg än Jenny Nyström
Jenny Nyström har fler lärare på 100 elever än Lars Kagg
Jenny Nyström var en så otroligt fin skola! Gud vad mysig den var :3
Lars Kagg var inte lika fin och hemtrevlig, men de nämnde något om en extrakurs som inte Jenny Nyström nämnde.
Tur att vi ska åka in med skolan och få lite information om just programmen och så också.

Jag har också köpt en farsdagspresent idag ;) Hoppas inte pappa läser min blogg nu bara.. Det är iaf ett ölglas. Hoppas han uppskattar det :D Ska man dricka öl så måste man ju dricka det med stil, alltså med ett proffsigt ölglas ;) Haha xD


Såg ungefär ut sådär. Jag köpte även en till present, för den 9onde december har vi ju ett födelsedagsbarn ;) Men jag tänker inte avslöja vad jag köpt till honom, inte än ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback