Vi som trodde att vi skulle på dop..



Min kusins halvsyster hade fått sitt 5:te barn och vi skulle på dop. Det var vad vi trodde iaf.. Och jo det blev ju dop, men en annan sak också. När vi sitter där så hör vi plötsligt musik.

Och då kommer Annelie och Axel in, dom skulle gifta sig!! Jag blev helt paff. Ingen hade vetat det innan, det blev en överraskning. Åh dom var så söta!! :3

Fina ^^


Lille Elias som döptes. Så himla söt du är!! :P



Hahaha fint xD

Senare på kvällen så gick mina föräldrar över till Cassandras mamma som fyllde 50 och hade fest. Mycket på den här lördagen.. Jag och Cassandra gick över till Amanda och Linn som var barnvakter i en familj. Vi hade det ganska trevligt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback