Lördag med pappa

Ja, det mesta av den här lördagen har spenderats med min lilla pappa^^ Vad har vi gjort då? Jo först bar vi in ved i ca 2 timmar. Inte det roligaste kanske, men det är ju nödvändigt och någon gång så ska det göras. Men vi fick in väldigt mycket. Det märktes att vi hade varit flitiga när vi hade ont i ryggen efteråt xD Sen efter det så kom det hit några personer och köpte faktiskt två baggar av oss. Vi fick ju lamm i april, och vissa av dem var ju killar. De brukar man inte behålla utan oftast skickar man iväg dem till slakt. Men nu hade vi tur att det var några som ville köpa två av dem istället:) Jag vet att de kommer få det bra där, men det känns faktiskt lite tråkigt att de är borta. De två var jättegosiga av sig!


Saknar er redan!

jaja, efter att ha hjälpt till med fåren så... gick jag och pappa på fotboll, igen xD Man kan ju börja tro att jag är intresserad av det snart, så ofta som jag går på det;) Nämen det var kul att vara där med pappa, vi träffade en massa personer också. Vi kollade när Baif spelade, och självklart vann dem ^^ 3-0


Annars har jag väl inte gjort så mycket idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback