onsdag

Jag måste börja med att berätta att för första gången tycker jag att det är riktigt kul att praoa! Annars har jag bara tyckt att det varit okej, men nu gillar jag det verkligen :) Jag trivs där med alla hundarna och personalen som består av två män är verkligen jättetrevliga! Åh det är så härligt att vara med hundar hela dagarna, älskar det verkligen!:D Dock är morgnarna väldigt jobbiga. Man blir så trött av det jobbet så då har man inte lust att gå upp vid klockan sex och sen ta bussen in till Kalmar vid 7 för att sen byta buss och åka till hunddagiset. Men när man väl kommer dit är det jättekul och mysigt att umgås med alla små vovar ;) Jag ska jobba med djur i framtiden, det är något som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback