sjuk..

Idag på morgonen vaknade jag med halsont, och inte så lite heller:S Jag kände redan då att det inte var så smart att vara med på gympan idag. Fick kolla på när alla andra körde friidrott, åh jag ville också springa!:( Tycker att det är så himla kul! Men iaf, sen blev jag jättetrött så fort jag gjorde något. Mitt hjärta slog i dubbel hastighet så fort jag bara ökade lite på stegen. Sen började frysa och blev jättetrött, och när jag kom hem trodde mamma att jag hade feber. Nu mår jag lite bättre, men inte helt bra. Jag vet inte om jag kommer till skolan imorgon eller inte. Får se hur jag känner senare ikväll.



påtal om något annat, jag tror jag är helt besatt av den här underbara historien! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback