12 månader

Jag kommer ihåg att du skrev i ett sms att du gillade mig.
Jag kommer ihåg att jag svarade att jag inte kände samma sak för dig.
Men jag ville fortfarande vara din kompis.
Jag hoppades att du skulle komma över mig,
för du var en av mina bästa vänner.
Jag ville inte bryta kontakten med dig.
Men när du var hemma hos mig en dag så sa du:
- Saken är den att jag inte bara kan släppa dig..
Jag förstod inte varför, så jag frågade.
- För att du är kär i mig med, svarade du.
Jag kommer ihåg att jag kände mig alldeles stel och obekväm när du sa det och att jag funderade på de orden jättelänge efter att du hade åkt.
Jag var inte ens säker på att jag ville ha ett förhållande.
Jag var så otroligt förvirrad.
Men när du kysste mig, idag för exakt ett år sen, så förstod jag NÄSTAN på en gång att jag varit kär i dig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback