Dag i skogen ;) - Varning för vildsvin!!!?


Har varit hos Virre firre fisk idag^^ Haha det var ett nytt namn.. Ska nog börja använda det...

Först såg vi vildsvin med kultingar..
Nästan direkt när jag hade kommit dit så frågade hans lillebror Simon om inte vi kunde följa med honom ut. Han ville cykla någonstans och vi sa att vi kunde ju gå med. Vi var borta ganska länge, för när vi var mitt inne i skogen så såg jag en svart skugga bakom några träd. Jag trodde att jag bara inbillat mig, så jag skojade med Simon och sa att det kanske var ett vildsvin. Han blev lite rädd men verkade tycka att det var spännande. Så jag fortsatte att spela med och sa att vi måste vara jättetysta så att vi kunde smyga fram utan att de anföll oss. Olyckligt nog så var det så att där framme var det faktiskt RIKTIGA vildsvin med kultingar! Vi sprang därifrån i full fart! Och jag lyckades skrämma upp bröderna genom att säga att vildsvinen var efter oss..
Jag såg fel, okej ? xD Det var en fågel eller något xD
Simon var iaf jätteuppjagad efter den här händelsen, han verkade känna sig så modig. Så när han frågade efteråt om det verkligen var sant att vildsvinen hade följt efter oss, så svarade jag ja. För då fortsatte han att känna sig så stolt, han behöver ju inte få veta sanningen än på ett tag. Tror ändå inte att han läser det här^^

Sen åt vi en jättegod cheesecake
som min pojkvän hade gjort^^

Sen var vi inne ett tag (och ute på tomten med hela familjen) innan jag och Victor gav oss  ut på ytterligare en skogsvandring
och det är därifrån som bilderna ovanför kommer^^ Vi såg en massa svarta får i en hage och gick förbi ett spökhus och han visade mig en grotta som jag måste krypa in i nästa gång jag är i Gullabo-skogarna!

Tack för dagen! :D

Ett lite sådär lagom långt inlägg om en dag i Idas liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback