Långfredag

Hallå på er gott folk! Hur mås det där ute i vårkylan? Kändes lite konstigt att skriva så.. men det är ju jättekallt ute! Tycker det ska vara värme ute när det är påsk^^  Långfredagen idag har inte varit så lång direkt. Har varit väldigt trevlig faktiskt :)


Bild på Ella från när vi var ute i skogen ;)

Idag har jag:
*Kastat in den sista veden med pappa
*träffat Victor
*kollat på Johnny English II
*Gått med Ella i skogen
*Tittat på Harry Potter och hemligheternas kammare
*Ätit en supergod middag!

Just det ja! Pappa fyllde ju år igår så vi firade honom. Om någon minns vad jag gav min mamma som fyllde år i januari så var det en bok som jag skrev om henne i. Jag gav pappa samma sak, och han fick även en badmössa.. xD Den kostade 20 kr, det var värt det för att få se hans min!

Så söt han blev ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback