Ligger lite efter

med bloggandet.. ursäkta för det :$ Har inte kunnat blogga på jättelänge.. har liksom inte haft tid alls. Men nu är jag på banan igen, lovar! :D
Och nu börjar påsklovet. Så himla gött! ^^ Tyvärr ska hela påskhelgen bli jättekall och det ska till och med snöa :( ! Uschannamej..


Jag har börjat rita supermycket! Älskar att rita ögon för nu kan jag det!:D Var inte alls så svårt som jag trodde faktiskt.. Har till och med försökt lära Victor och han kunde göra ett hyfsat bra;) Det här var det första ögat jag ritade, kan göra lite finare nu ;D

Första hela ansiktet plus lite utav en kropp jag ritade xD blev väl inte så nöjd med min plastik-mun xD
Men ganska nöjd med resten! :D


Jag var på någon musikal igår som Simon och hans klass gjorde^^ Om rymden.. har sett den innan. Men dom var duktiga! :D Bara tekniken som var lite sisådär.. Men barnen var duktiga iaf:) Lovisa hade tydligen berättat för alla på sitt dagis om mig, så nu ville alla hennes kompisar träffa mig.. xD Men när Lovisa väl presenterade mig för dom så stod dom bara och stirrade och sen sprang dom iväg. Så farlig ser jag väl ändå inte ut..? :o

Det var de här två händelserna jag hade bilder till. Men nu ska jag börja uppdatera bloggen flitigt igen! :D

Kommentarer
Postat av: virre ;)

du målar jättefint ida:D du är min lilla konstnär:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-04-07 @ 11:28:04
Postat av: Josefine

Hej Ida, jag tänker inte fjäska lika mycket som din boyfriend victor ;) Men det första ögat var ganska ballt faktiskt! Såg jäkligt verkligt ut :o Så fortsätt rita snygga ögon så ses vi på träningen ikväll! ;) Pusselipuss hehe

2012-04-08 @ 18:26:57
URL: http://woshiwoshi.blogg.se/
Postat av: Cassandra

du börjar närma dig inte riktigt där än! säg till om du behöver hjälp eller tips och så jag vet själva grunden till ett ansikte och öga och hur man gör kanske kan hjälpa dig:D? om du vill alltså :)

pusshej LEVERPASTEJ!

2012-04-08 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback