Ella Ella!

 
Lite bilder jag tog på min lilla sockertös igår hos farmor ;)
 
Josse och jag hade det väldigt kul igårkväll :D Vi kollade på en massa spöksidor, på William Spetz-videor, vi tjatade om killar ;) Och så gjorde vi en ansiktsmask.. Vi gjorde den av äggvita och citron, skulle hjälpa mot fet hy. Usch vad den sved, men ansiktet kändes jätterent efter att man hade tvättat bort den ;D Just det ja, vi cyklade lite också. Torsås största raggare, oh yes! ;)
 
Idag har jag cyklat hem från Josefine, mockat ute hos fåren och kört lite båt med mina föräldrar, farmor och Rune ^^ Blev en runda till Örarevet idag igen. Det var mysigt och alldeles lagom varmt ute :D Nu ska jag nog bara vara hemma resten utav kvällen och ta det lugnt. Är väldigt trött faktiskt..

Kommentarer
Postat av: Richmond

klad hund <3 krama henne från mig! och krama dig själv också :)

2012-08-07 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback