fest blev till filmkväll

Egentligen kan man säga att det blev ett fiasko... Men vi hade kul i alla fall. Jag åtminstone, kan ju inte svara för alla andra ;) det blev bara therese, jag, rickard och gabriel. Men de verkar härliga! Alla var för trötta för att komma ikväll. Jag tyckte verkligen synd om rickard som hade ordnat med en massa chips, läsk, godis och en lokal! Men nu fick vi allt godis för oss själva och vi såg på en konstig film och spekade plump ^^ jag var tvungen att åka hem tidigt... Senaste bussen går halv 11. Hade gärna stannat längre :) trots att jag också är trött efter gårdagen.

Jag hade inte mycket pengar ute, så detta var en chansning. Jag sa att jag skulle gå av vid halltorp... Så att jag bara behövde betala 24 kr... Hoppas dom inte kastar av mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback