Första skoldagen...

Det blev en väldigt kort dag idag ^^ Min nya klass verkar okej.. Lite tysta bara ^^ Men jag är väl likadan själv.. Lite trist att vi är 12 tjejer och bara 6 killar! För tjejer blir så tråkiga ibland... xD Men vi verkar inte ha en enda pluggis eller fjortis, så det känns bra! :D Med pluggis menar jag att man bara pluggar och har inte ett liv utanför skolan.. Inte att man prioriterar skolan först och främst i nästan alla lägen och pluggar väldigt mycket... haha...
Jag träffade Haris och Haris idag också som jag inte sett på hela sommaren och fick lite kramar faktiskt ;) Insåg då att jag verkligen kommer att sakna högstadiegänget! Men får hoppas att det nya gänget i vår nya lilla klass är lika bra och förhoppningsvis ännu bättre!
 
Det här är första dagen av ditt nya liv Ida, från och med nu går du i gymnasiet....
wow.....!
 
Haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback