Gud vad det regnar!!

Det är en riktig svensk sommar det! ^^
Regn regn och slutligen regn!
Har ändå lyckats klämma in en joggingtur och en promenad med Ella idag ^^
Det börjar faktiskt kännas som att det är dags för en skolstart nu...
När man hittar på saker, till exempel åker någonstans, träffar kompisar, solar, badar eller liknande, då är sommarlov jättekul! Men om det inte finns mycket man kan göra, då är lov inte alls kul! :(
Jag träffade Amanda i tisdags, två dagar sen. Igår var jag bara hemma och likaså idag, och det känns som att jag ska dö av uttråkighet xD Påhittat ord haha...
Efter två dagar..
Men nu är ju det varma vädret borta och mina föräldrar börjar snart att jobba och just nu är mina små vänner upptagna ^^ Så vet inte riktigt vad man ska hitta på :P
Därför så känns det som att en skolstart är ganska välkommet nu. Vad som helst är bättre än att inte göra något speciellt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback