Övernattning med pluggis-klasserna!

Hejsan!
Jag kom hem idag från att ha varit i Nyttorp (ett landställe som ligger en bit utanför Kalmar) med hela min Naturklass + den andra Naturklassen. Många i min klass verkade vara skeptiska, men jag hade jättekul! :) Jag träffade jättemånga härliga människor från den andra klassen och pratade ännu mer med de från min egen klass. Fast de flesta i min klass klagade bara på att det inte fanns någon teckning på mobilen... Tonåringar!!! x) Så inte för att låta elak eller så, men det var mycket roligare att vara med de då som faktiskt ville vara ute och dampa sig istället för att bara klaga över att de ville hem så att de kan smsa igen...
Men jag får väl också joina mobil/sms-klubben.... Nej usch vad TRÅKIGT!!
Tog ett foto på badplatsen som fanns i närheten. Jag ville också bada, men glömde badkläderna! :/ Men som sagt, hade kul i alla fall! :D Ikväll ska Rickard i min klass ha en klassfest. Men det verkar inte alls vara många som kommer... Så jag vet inte ens om jag ska gå, men jag vill gärna. Men det blir ju ingen fest om vi bara blir 6 pers.. Men då får vi väl hitta på något annat. Jag har ju inget bättre för mig så jag kan lika gärna gå ^^Det blir säkert kul!
 
Tror jag kommer blogga igen på bussen hem ikväll ;) Tjado!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback