Julstämning!

Klar med inslagningen på julrimmet till alla paketen ;) Ganska nöjd faktiskt! Utom med mina urusla rim...
Men det blir bara kul om det inte är de bästa :P Då får vi något att garva åt i alla fall.. Som om det behövs när min lilla släkt träffas.. Men ändå ;)
 
Idag om exakt en vecka så är det 4 advent och dagen före julafton. Helt sjukt vad fort tiden har gått! Jag har snart gått en hel termin i gymnasiet. Har träffat många jättesnälla och superhärliga människor, både från min klass och från andra klasser och program. Det känns som att de här tre åren kommer att bli superhärliga! :D
 
Jag ser fram emot lovet, men ändå inte. Finns en hel del människor som jag kommer sakna! Men....
MINA SYSKON KOMMER NÄSTA VECKA!!!
Malin brukar läsa min blogg, så hon blir väl glad över att se hur mycket jag ser fram emot när de kommer och hur mycket jag faktiskt saknar henne och Rickard! Julen blir inte samma sak när inte de är här..
 
Det är inte samma sak utan:
*våra tjafs när vi bakar pepparkakshus,
*Våra förväntansfulla miner när vi ska gå ut och hugga julgranen och hur beslutade vi är om att hitta den perfekta granen! Dock slutar det oftast med att vi tar första bästa eftersom det är snöoväder....
*Våra skrattande sångröster till julmusiken som står på högsta volym när vi klär julgranen!
*Våra skrik som överröstar julmusiken när vi börjar bråka om hur vi ska lägga upp glittret i granen.
*Hur jag och Malin sitter och klämmer på paketen och beter oss som treåringar.
*Hur jag går runt och kittlar Rickard hela tiden bara för att det är så kul.
*Hur jag får en massa irriterade kommentarer när jag säger något "fel"....
 
Jag älskar mina syskon! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, klockrent!
Ser fram emot att komma! :)
Hör av dig imorgon när "örnen har landat" så att säga, hahaha ;)

2012-12-18 @ 17:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback