så gick det med min "ta det lugnt trötta Ida, natten mellan lö-sö får du sova 15 h om du vill"-plan..

har sett fram emot söndagen jättelänge!!!
Att äntligen få sova ut.
Hade planerat att lägga mig hyfsat tidigt och sova så länge jag ville på morgonen.
Det blev inte riktigt så..
Klockan är 04.30 just nu.
Vet ni hur mycket jag har sovit?
Nada....
La mig vid 00.00 kanske, och har inte kunnat somna.
Blir yr när jag sätter mig upp, men när jag ligger i sängen är jag hur pigg som helst.
har läst, det hjälper inte för jag kan inte koncentrera mig på texten eftersom jag är så trött.
Har legat och blundat, men somnar aldrig!
Musik hjälper inte.
en film hjälper inte
inget hjälper!
Kommer ju sova hela dagen imorgon....
hade det varit skola imorgon så skulle jag gått upp om en och en halv timme.
Är glad att det ändå är söndag imorgon...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback