Dag 1 – En bild på dig + 20 fakta.



1. Mitt favoritband heter W.a.s.p.
2. Jag har två syskon, en bror och en syster.
3. Jag saknar att rida!
4. Jag har väldigt konstig humor.
5. Jag tycker bara att saker är roliga om jag är bra (bäst) på det eller om alla andra är lika dåliga som jag.
6. När jag är ledsen går jag ofta ut och går, så känns allt lite bättre.
7. Jag försöker att sluta svära.
8. När jag var liten drömde jag om att bli sångerska.
9. De första 7 åren i mitt liv bodde jag i Sthlm. Vi flyttade eftersom mina föräldrar ville bort från storstadsstressen.
10. Jag får ut mina känslor genom att skriva, rita eller spela musik.
11. Jag älskar att röra på mig, men hatar att spela något bollspel (eftersom jag inte är så bra på det).
12. Jag pratar ofta för mig själv.
13. Jag kan inte sitta still för länge utan vill att det ska hända saker.
14. Jag älskar att kramas.
15. min absoluta favoriträtt är lövbiff.
16. Mina favoritämnen i skolan är matte och no.
17. Något som kan få mig att vilja stanna hemma från skolan är om vi ska ha slöjd den dagen. Hatar det verkligen!!
18. Jag spelar gitarr/keyboard minst en timme varje dag. Svårighetsgraden varierar..
19. Jag bryr mig om hur jag ser ut och vad jag har på mig, men jag hatar att diskutera smink, skor och kläder.
20. Jag kan som mest göra tio riktiga armhävningar.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fin blogg ! :)

2012-02-23 @ 11:22:44
URL: http://lovisastylee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback