Det här lovet börjar ju bra...

Fick ställa in min träff med Victor idag då jag plötsligt började må dåligt. Det är många som varit sjuka i skolan, jag trodde jag skulle slippa undan. Men icke sa Nicke! Idag ska jag bara ta det lugnt och hoppas att jag mår bättre imorgon. Vill ju inte ägna hela sportlovet åt att ligga och hosta i sängen..

Igår var jag hemma hos min lilla pojkvän^^ Jag blev populär direkt när jag kom innanför dörren. Fick en massa kramar av båda hans småsyskon som hade saknat mig jättemycket för att jag inte varit där på ett tag, så söta dom är! :)

Jag är jättesugen på att köpa en ny gitarr! En stålsträngad. Det jobbiga är bara att mitt intresse för att spela går i vågor.. Just nu är jag helt inne på gitarr och lär mig nya låtar för fullt. Förra månaden var det bara piano som gällde. Så frågan är om det är värt att lägga pengar på en bättre gitarr än den jag har.. Jag kanske tröttnar snart liksom. Men jag är lite trött på att bara ha en elgitarr. Vill hellre ha en akustisk så man kan spela lite var man vill. Men det finns ju stålsträngade som man kan koppla in i en förstärkare om man vill men som man kan ha akustiskt också. Sån vill jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback