härlig morgonpromenad!

Dagen idag började med en härlig promenad med Elsabelsabus ;) Riktigt härligt att få komma ut!! När jag gick upp i morse och tittade ut så blev jäte jätteförvånad över att all snö var borta. Visst det ligger kvar lite i kanterna på vissa ställen, men ändå! Det är verkligen vår ute nu^^

Bara såhär lite snö är det kvar!!


En söt liten kissemisse som vi mötte ;)

Jag märkte när jag gick på cykelvägen att det ligger hundbajs lite här och där. Fattar inte varför det ska vara så svårt att ta bort det bara för att det ligger snö på marken.. Det är ju nu när snön försvinner som allt kommer fram. Fattar inte.. Det tar inte mer än trettio sekunder att plocka upp efter sina hundar. Den lilla tiden kan man väl offra innan man går vidare? Så slipper någon annan trampa i det och förstöra sina skor!


Haha här åkte vi skridskor för 12 dagar sen xD Då var isen hur stabil som helst ;)


Gräsand^^

Nu ska jag fixa lite skolarbete, inte übermycket^^ Och efter det ska jag nog ta ut kaninerna en stund på tomten. Emms var nyss här och lämnade tillbaka min hemkunskapsbok som hon lånade av mig igår för att skriva av allt xD Klantskallen som hade glömt sin i skolan ;) 

Nej nu måste jag sätta igång så att jag kan gå ut innan solen försvinner helt. Ha en trevlig dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback