Lov innebär inte att man slipper alla MÅSTEN!

Skälet till att jag hatar lov är just såna här dagar, när man är så otroligt uttråkad! Visst, lov är jätteskönt och det är härligt att inte behöva gå till skolan, men lov innebär inte att man slipper alla tråkiga måsten. Idag MÅSTE jag till exempel skriva om min visdiktare (Björn Afzelius). Jag MÅSTE också plugga till hemkunskapsprovet på måndag och jag MÅSTE också göra lite religion som jag ligger efter i med läxorna.. Suck har verkligen ingen ork!! Åh just det, måste ju bära ved idag också.. :/
Det är ju måsten i skolan också, men där kan man umgås med kompisar mellan lektionerna. Där händer det ändå lite roliga saker emellanåt. Här hemma händer inte så mycket.. Båda mina föräldrar jobbar så det är inte direkt så festligt här^^ Men men, man måste ha tråkigt ibland för att kunna ha roliga dagar.. Efter regn kommer solsken, som man brukar säga^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback