Rid-dag!

Åh jag har ridit igen efter två år!! :D Åh det var så härligt!! Jag galopperade, travade, skrittade, gjorde volter med hästen (den gick runt i en cirkel). Åh har verkligen saknat att rida, skulle mer än gärna ha en egen liten polle ;) Jag och Louise red hos Emma på hennes häst och det var verkligen super! :D


Vi red inte såå länge. Var lite pinsamt när vi plötslig fick publik.. Emms som skriker:
- Tänk på skänkeln!
skänkeln?! Tog några sekunder innan jag kom på att det var något med benen xD Haha!!

Efter det följde jag med Louise in till hennes hus och sen åkte vi till Bergkvara och hälsade på vår trogne vän Johnny. Vi pluggade mest hemkunskap faktiskt eftersom vi har prov imorgon^^ Efter det bar det av till träning. Så jag har knappt varit hemma på hela dagen.. Imorgon drar skolan igång igen. Är ganska taggad faktiskt.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback