Skolan.. igen..

Ja nu är det slut på lovet! Har varit ganska okej idag. Tror provet i hemkunskap gick ganska bra faktiskt. Fick tillbaka svenskaprovet idag. MVG ;) Surprice.. Nä nu ska vi inte vara såna, men det var ju ingen överraskning direkt^^

Tyvärr så var jag väldigt slarvig med mina böcker. Var lite trött i morse, fick för mig att vi bara hade tre lektioner idag. Glömde både eng-boken, min läsbok och min sv-skrivbok hemma. Kändes lite surt, men jaja ^^ Imorgon blir det bara två lektioner för min del. Ska nämligen in till optikern för ett återbesök vid 9 och vid halv 11 ska jag vara hos doktorn och ha på mig någon pulsklocka i 24 timmar. Så det är ingen idé att jag åker hem från Kalmar där emellan. Kommer inte till skolan förrän runt 12 :P
Nu ska jag lyssna lite på den här mannen och hans underbara sångröst ;) Sen ska jag träna! Sho! :D


Kommentarer
Postat av: Emma Svenson

wait, wait what? W.A.S.P & texten till Paint it Black?

2012-02-28 @ 17:21:00
URL: http://yesterdaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback