Vilken härlig dag!!

Åh jag har haft så underbart kul idag!! Har varit i Kalmar idag igen ;)

Jag sa till Victor att han skulle få en överraskning idag. Han var tvungen att komma till mig innan klockan 9 och han skulle ta med sig ett par shorts. Han fattade inte så mycket men gjorde som jag sa, och gissa vart vi skulle? Äventyrsbadet!<3 Det var jättekul och jättemyysigt!^^ Victor blev superglad när jag berättade att vi skulle dit.
Det var svårt att hålla det hemligt, men det var värt det när man fick se hans min och höra honom gång på gång säga:
- Ida, jag älskar dig!
Hihi:D<3





Såhär tyckte han om dagen ;)                          


Smygfoto mitt i en mening ;) haha xD


Vi fikade på hamnkafeet efteråt, där jag praoade första gången i 8:an. Har inte varit inne där sen dess.. Och tro det eller ej men Lotta, chefen där, kände faktiskt igen mig!! Hon tittade på mig jättelänge när vi stod där och beställde och sen sa hon:
- Det är något bekant med dig! Har du praktiserat här?
Jag svarade ja och berättade vad jag hette och hon frågade mig lite saker och hon sa att nu när vi pratade och skrattade så kom hon ihåg mig ännu mer och hon kom ihåg saker om mig, som att jag vill bli veterinär..
Haha dom har ju hur många praktikanter som helst där xD Kommer en ny typ varje vecka, hur kan hon komma ihåg mig så bra?! Jag måste ha gjort ett gott intryck där kan man ju lugnt säga.. ;)


Jag fick en liten present också, som för att tacka för dagen:) Det hade du inte behövt.. ;D Men blev jätteglad! :D

Vi har haft jättetrevligt idag! Vi har skrattat en hel del kan jag ju lova. Det här får vi göra om någon dag Älskling! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback