dryg dag

Jag vet inte varför, men den här dagen har känts otroligt dryg! Mina ben har skakat hela dagen av rastlöshet. Jag fick sån lust att gå ut och springa en runda redan efter första lektionen.. Så det gick väl sådär med att koncentrera sig på lektionerna.

När jag kom till skolan idag såg min bänk inte så fin ut direkt..



Fastlimmat papper


Fastlimmad krita på min stol


Min stol fasttejpad i min bänk


Mitt lås igentejpat

Tog jättelång tid att få bort allt det här! Fortfarande spår efter fastlimmade pappret och kritan. jag nämner inga namn, men jag har mina misstanar om vem som kan ligga bakom det här..
Mycket lustigt ^^

Ikväll ska jag på stepp. Skönt att få träna benen!! Känner att jag har hur mycket energi som helst..!

Skönt att det är fredag imorgon också^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback