har inte bloggat på ett tag.. lite gott och blandat ;)

Det har gått ett tag nu.. hehe..
vad har jag gjort dom här dagarna egentligen?
I söndags var jag hemma hos Cassandra,
på måndagen var jag hemma hos Victor,
på tisdagen kände jag mig sjuk på dagen och helt plötsligt frisk på kvällen,
jag var med Louise en stund på onsdagen, sen på kvällen gick jag ut en sväng med Cassandra,
på torsdagen sov Victor här
och sen igår fredag så har jag inte gjort så mycket annat än att skicka hem Victor^^
Liten sammanfattning;)

Arggggggg! :@


Glaaaad! :D






Fråga:
Vem uppfann steppdansen?
Svar: En familj med 10 ungar och en toalett.








Alla vill till himmelen men få vill ju dö!


Vampyyyyr! Mohahahah!!






Om livet är meningslöst, vad gör vi då här?






El maco!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback