Min lördag

Snön låg faktiskt kvar idag.. inte mycket men lite är det^^

Idag vaknade jag upp med en otrolig träningsvärk i ben och armar! Antingen från stepp-passet i torsdags eller från gympan igår. Men det var iaf inget som hindrade mig, sprang ändå en runda idag på ca 3 kilometer. Inte superlångt direkt, men jag har ju inte sprungit på ett tag. Känns skönt att börja lugnt och sen öka på mer, vill ju inte få några skador.

Senare idag ska vi åka hem till Rune, min låtsasfarfar eller vad man nu ska säga;) Vi ska käka smörgåstårta. Mums! Jag har aldrig varit hos honom innan. Ska bli spännande att se hur han bor och så:)


Men innan vi åker ska jag nog slå iväg en signal till älsklingen^^

Haha älskar den här bilden xD Lilla surpuppan ;)

Ha en trevlig dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback