på bussen hem från kalmar

Jag sitter just nu på bussen hem efter att ha spenderat 3 timmar i Kalmar. Jag åkte in för att köpa en present till mamma som fyller år på måndag, men det slutade med att jag köpte upp hela stan xD jag som trodde mellandagsrean var över. Herre gud har aldrig varit med om så mycket saker för så lite pengar. Passade på att köpa lite som jag behöver, nu när jag ändå var i stan^^ hittade fina saker till mamma också. Hoppas hon blir glad! Just nu sitter jag som sagt på bussen och lyssnar på en tjej i 30 årsåldern kanske. Jag kan hela hennes liv nu xD hon har snackat i telefon med en massa olika människor. Hon har en son som heter Nils och ikväll ska han sova hos sin mormor och morfar, helt ensam. Hon är så stolt över att han vågar det. Han har aldrig varit borta från sina föräldrar förut. Den här kvinnan har varit hos frisören i kalmar. Hon skulle tagit bussen vid 12 men hon missade den. Så hon fick gå runt på stan i en timme och 20 minuter. Så hon hade inte kunnat köra sin dotter till fotbollen. Men hon hade tagit cykeln och cyklat dit själv. Haha xD Hade inget bättre att skriva om.. När jag kommer hem ska jag åka hem till victor och spendera eftermiddagen där^^ och nu ska jag fortsätta plugga biologi, har faktiskt med mig boken på bussen;) hejdå!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback