Söndag

Dagen idag började inte speciellt bra. Mådde inte något vidare:S Jag ägnade förmiddagen åt att städa upp efter mina kaniner som haft väldigt kul och sprett ut halm över hela golvet. Har även fixat mammas present eftersom hon fyller år imorgon^^

sen blev det plötsligt bättre! Josse och jag bestämde att vi skulle gå på både stepp-passet och medel-passet efter steppen. Två träningspass på raken.. Så jag åkte till Josse vid 3 på ett ungefär. Så var vi där ett tag och vid kvart över 4 gick vi till sporthallen. Där mötte vi Louise. Steppen började inte förrän vid 5, men det är begränsat antal platser. Därför ville vi vara där i god tid. Men idag var det ingen konkurrens alls om att få vara med. Vi var totalt 6 personer plus en ledare och det finns ungefär 20 platser. Efter steppen var jag ganska trött, men ändå taggad för ett nytt pass.

Har fortfarande ont i benen efter all träning xD Riktigt trött är jag. Känns så skönt att ha kört slut på musklerna. När jag kom hem tog jag en dusch och käkade spagetti med köttfärssås, mums! Hade käkat någon macka innan jag åkte till Josse, och det är ganska lång tid mellan 3 och halv 9.. Inte undra på att jag var hungrig!

Nu är klockan snart tio och jag känner att jag nog ska gå och lägga mig nu^^
Älskling ringde precis för att säga godnatt och sa att jag ska tänka på honom, så att jag börjar tänka mer och mer och till slut inte kan somna.. -.- mycket lustigt..
<3333333

Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback