Den grekiska afton!

Åh jag hade så himla kul igårkväll och vi kom inte hem förrän efter tolv på natten! :D
 
Här är mamma som larvar sig :P
De här tre började dansa för oss efter att vi hade ätit en riktigt god buffé! De var superduktiga, speciellt killen (som jag sedan fick veta hette Xaris)
 
Jag skulle ta glaset från honom utan att använda händerna. (alla fick göra sånt här, men mamma fotade bara när jag gjorde det)
Nästan..
Men sitt still då!
Jag kommer ju ramla över dig!
Så för allas trevnad fuskar jag och anväder händerna^^ Det gjorde väl inget?
 
 
haha är det såhär man roar sig i Grekland? xD
 
Efter dansen så sa Xaris att vi alla skulle hoppa i poolen. Mamma tog kort på oss två. Min mascara har ju abar runnit lite.. xD
 
Det var en trevlig kväll! Väldigt roligt att dansa! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback