Dansa!

Goddag mina få men trogna läsare! ;) Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde igårkväll..
Jag kom precis hem från älsklingen.
Igårkväll var vi ute och dansade! :o
Elisas kom dit och spelade. Jag är väl inte s förtjust i dansband men oj vad kul det var att dansa! :D Jag är ju inte så duktig men vi hade jättekul ändå! Lite synd bara att jag fick ett migränanfall, så vi var tvungna att åka hem till Victor lite tidigare. Men där fick jag en huvudvärkstablett och då gick det över ^^ Jag hade verkligen jättekul och jag ser fram emot att gå ut och dansa snart igen! :) :)
Jag skulle nog ha passat att leva för 60 år sen eller så, för då gick ju alla ut och dansade. Nu sitter alla inomhus för det mesta. Tråk....
Victor gick runt och sa att dom hette Elajsas. Det tyckte han var jättekul.. Visst första gången var det väl lite lustigt, men när han hade sagt det tio gånger så började det bli lite tröttsamt...
haha jag älskar dig min tönt ;) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback