Björkängen

Hallå! Nu är det första dagen på sommarlovet och det känns riktigt hemskt om jag ska vara ärlig! Jag tänker på alla mina vänner som man kommer förlora kontakten med och all gemenskap som kommer att förstöras nu :( Mina närmaste vänner, som jag har varit med sen i 7:an, ska vi alla gå isär nu??

1 ska gå natur på Ingelstorp
1 ska gå ekonomi på Stagg
1 ska gå teknik på Kagg
1 ska gå bild och form på Jenny

Själv ska jag gå natur på Jenny. Vi kommer verkligen att splittras nu! :/ Igår var det sista kvällen tillsammans med hela gänget, och jag tyckte att vi hade det jättekul!


Här har ni det vackraste paret! ;)

Victor kommer jag ju inte direkt att tappa kontakten med!! Men alla andra är jag orolig över att jag ska göra det med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback