Min dag

Oj oj.. Vart ska jag börja? Resan hit var väldigt förvirrande.. Har ni någonsin varit med om att ni kommit tidigt tiller buss, och sen har den åkt direkt när ni har satt er? O.o Den gick 10 minuter för tidigt. Tur att jag och pappa kom till Karlskrona i tid. I karlshamn bytte jag till tåg, vilket jag tyckte var läskigt xD Jag har aldrig varit i Karlshamn innan så jag hade ingen aning om vart jag skulle gå. Men eftersom jag nu sitter i Malin och Mickes lägenhet så tog jag uppenbarligen rätt tåg^^ Vi har inte gjort något speciellt idag, handlat lite, sprungit fram och tillbaka i staden Lund..
 
JAG GLÖMDE MIN JACKA PÅ BUSSEN!!! :(
 
 
Lite bilder på min kära syster och jättejobbiga bror ;) Imorgon ska vi över till Danmark!!! Önskar bara att det var någon mer än jag som vill gå på tivoli.. Vi ska sträva runt lite i staden. Det ska bli spännande :D Och nu ska vi kolla på fotboll.. SEGT! Aja, ha en trevlig onsdag alla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback