Min pappas dröm..

Haha min pappa drömde en så konstig dröm inatt!
 
Han drömde att jag och Victor skulle adoptera ett barn genom någon slags förening. Och det skulle just vara en mörkhyad person. Pappa tyckte att vi var jättekonstiga eftersom vi bara är 16 år. Så han försökte stoppa det här eftersom jag inte är myndig än, men det gick tydligen inte. Och mamma var på vår sida också. Victor och jag var helt fast beslutna om att vi skulle adoptera en mörkhyad bebis, vi skulle inte ha några egna barn i framtiden! Dessutom så skulle jag amma det här barnet, så jag gick till läkaren flera gånger..
 
Det roliga var att när pappa berättade det här för mamma så avslutade han med att säga:
- Vilka idéer hon har alltså!
Vadå jag? Allt det här pågick ju i hans huvud! Jag har ju inte sagt någnting..? xD
 
Haha victor fick jätte bögiga kläder xD Så är det när jag har tråkigt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback