Mina saker som jag fick!

Mina föräldrar hade inte med sig någon kamera idag, så jag kan inte lägga ut bilder på avslutningen tyvärr :/ Jag hoppas att mina vänner lägger ut sina bilder snart så att jag kan sno deras ;)
Det var en jätterolig avslutning! Trodde aldrig att lugna 9A kunde väsnas så mycket i muckvagnen.. Jag fick blommor och saker av alla möjliga och blev verkligen överlycklig för mina betyg! :D 8 st MVG är ju inte helt fel i slutbetyget ;) Fick 9 VG och 0 G, så jag är supernöjd! Jag tänkte helt enkelt bara lägga ut bilder på sakerna jag fick just nu, och hoppas på att kunna få lägga ut en bild på avslutningen lite senare^^

Alla blommor!


(Lycka till i framtiden //Filip)

Emma S står det ^^

(Till Ida från Amanda)

Det där var alla fina kort som jag fick! :D


Jag fick godis också, men jag glömde fota det^^

Tack så mycket till alla! Vi ses ikväll för vår sista fest 9:or! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback