Tack för en fin dag min kära <3

Pick nick nere vid vattnet en dag som den här, tack min älskling! Du gjorde dagen fulländad!
 
Du är verkligen allt för mig!
Du gör så otroligt mycket för mig precis hela tiden och om jag kunde så skulle jag ge dig allt i världen, för det är du värd!<3
I mina drömmar hade jag föreställt mig världens bästa pojkvän.
Han skulle alltid lyssna och vara snäll, romantisk, gullig, rolig, omtänksam o.s.v.
Men en så bra kille som du är hade jag aldrig ens vågat drömma om!
Du är ju mycket bättre än den killen jag drömde om att en dag bli tillsammans med.
Jag önskar att jag kunde berätta för dig hur fantastisk du är, men det finns tyvärr inga ord som kommer i närheten.
Du är den enda på hela jorden som jag verkligen kan vara mig själv med.
Jag vill alltid vara med dig, precis hela tiden.
Jag har till och med gått på dödstrista fotbollsmatcher bara för att få spendera lite extra tid med dig.
Du gör mig så glad, och du höjer mitt självförtroende hela tiden!
Jag kollar mig i spegeln och känner mig jätteful, och så kommer du och det första du gör är att berätta för mig hur vacker jag är.
Jag visar det sällan, men jag blir ofta tårögd då.
För det är då jag förstår hur en otrolig tur jag har haft!
Jag måste ha gjort något bra i ett tidigare liv, för att förtjäna en sån som du!<3
Jag känner att jag borde berätta oftare för dig hur mycket du betyder.
Jag vet att jag är riktigt dålig på det.
Som tur är så älskar du mig ändå.
Jag kan inte säga vad som kommer hända i framtiden, men jag kan hoppas.
Det jag hoppas är att du alltid kommer finnas nära mig.
Jag kommer aldrig någonsin att ångra att jag mötte dig!
Jag älskar dig Victor!!!! <3 <3 <3 <3 <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback