Dag 28 – Något du inte kan lämna hemmet utan.

Har försökt komma på något.. men jag har faktiskt inget jag inte kan lämna hemmet utan^^ Tyvärr så är jag så tråkig..

Jag kan berätta om den här dagen istället :D
Jag var ju i stan med Louise Potatis i lördags och jag handlade lite presenter. Bland annat till John som fyllde år i januari. Lite sent nu jag vet.. men bättre sent än aldrig ;) Jag hade två paket, och han skrattade duktigt åt det första. Lös-polisonger xD Det andra var lite mer seriöst, ett glasögonfodral^^ Alltid något ju:P Jag tycker att det är ganska svårt att köpa till killar. Det är lättare att köpa till tjejer. Hittar man inget så kan man ge ett halsband eller nått^^ Men vad ska man ge till killar när man inte hittar något?? Svårt svårt..

Fick skjuts hem idag av Älsklingen förresten;) Önskar jag också hade en moppe..:( Den skulle vara röd.. eller grå.. och kunna köra om alla epatraktorerna så att dom får gå hem och lipa! ;D haha ja drömma kan man ju alltid^^ Tack iaf Älskling, och förlåt för att jag var livrädd att bussarna skulle köra om oss, men det är så pinsamt att bli omkörd xD Får lära mig att sluta vara så fjantig^^

Emmsheterjag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback