Jag älskar att vara bonde!

Många använder det som ett skällsord på folk. Men jag älskar verkligen att bo på en gård och ha djur! :D Visst vi har ju inga kor som vissa tycker att man måste ha för att räknas som bonde, men jaja ;D Idag än så länge så har jag fixat väldigt mycket med djuren och varit ute hos dem. Då blev det till att ta bort finkläderna och sätta på sig mjukisbyxor, stövlar och en stor jacka. Men keps tror jag nog att jag skippar, fattar inte vitsen med det ;)

Shagge kom och ville gosa ;)


Lilla Ella med tratten <3



Släppte ut Amandas kanin Stampe i vår utebur^^


Och min lilla Lakriz fick springa med sele och en lina ;)


Vår lille Bagge som tar sig en liten tupplur ;)

Nu ska jag baka Wienerbröd, ska träna till hemkunskapen! Hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback