Hello my dear friends!

jag sitter just nu och lyssnar på w.a.sp^^ Älskar Blackie Lawless!<3<3
Men Bobbo fick mig att lyssna på the phantom of the opera idag, och då blev jag påmind om min gamla idol Gerard Butler. Han sjunger också fantastiskt!! Men tror nog att Blackie Lawless är ännu mer fantastisk för mig! Vilka låtar, vilken röst, vilken inlevelse! Det är dom där låtarna som w.a.s.p har som betyder så mycket för mig, på något konstigt sätt.. haha var har jag hört den repliken innan? xD
Men jag ville bara skriva att jag älskar deras musik!!!

Fast jag är nog fortfarande lite smått besatt av the phantom of the opera :3


Emma och Amanda skulle försöka att vara snälla mot varandra i skolan idag. Hahaha xD Amanda åkte in i häcken på en gång! Var tvungen att skriva det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback