Muckfoto!

Idag har vi tagit muckfoto i skolan. Vi i klassen bestämde att vi skulle vara utklädda till något. Jag och Louise klädde ut oss till avatarer ;) Vi färgade hela kroppen blå.

Josse och jag ;) Josse var en älva. Jättesöt! ^^


Jonathan i sin härliga morgonrock ;)


Haha bonde! xD


Jag vet att det här är en fjortisbild, men jag ville faktiskt ha en bild på hela kroppen ;)

Jag tyckte faktiskt att Louise och jag såg ut som avatarer. Inte alls som smurfar, som vissa trodde att vi var utklädda till. Jag skrämde en kille jättemycket! xD Gick förbi honom i korridoren och när han fick syn på mig som var blå så hoppade han bakåt och skrek: "Åh herregud!"
Haha han blev livrädd.. xD Och när jag skulle gå på bussen så hörde jag några säga:
- Fan vad blå. Usch vad äcklig hon är!
Heh tack.. Prata lite tystare om folk nästa gång kanske^^

Jag är iaf nöjd :D Tyckte jag och Louise såg jätteballa ut och jag tror att vårt muckfoto med klassen kommer att bli supersnyggt ;) Tyckte alla var jättefina! Speciellt Amanda, hon var jättesöt med sin japanstil. Synd att jag inte har en bild på henne.. Hon hade jättemycket saker i håret och jättefina kläder!

Det tog tid att måla sig blå, men det var superkul. Men jag var verkligen inte pigg när jag kom hem. Är jättetrött nu, villl bara sova! Kan ju bero på att jag sov tre timmar inatt.. Usch hatar såna nätter, när man vaknar och inte kan somna om :/ Så jag tränade inte idag, för jag är helt slut. Tror jag ska säga godnatt nu, trots att klockan bara är halv 9 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback