allt och inget^^

En tanke slog mig nyss. Hur kommer det sig att när någon säger något elakt till någon, så hänger alla på och börjar skratta åt den personen? Vad är vitsen med det? Visst, det kanske är kul för skämtaren, men det är inte så kul för den som blir utskrattad. Vet alla om att dom gör personen ledsen genom att skratta åt den? Bryr dom sig inte? Eller vet dom inte vad dom håller på med? Jag skulle vilja fråga nästa gång det händer..

Idag har vi haft mattenationella. Usch är inte alls nöjd! Hade kunnat göra det så mycket bättre om vi fått lite mer tid på oss. Tyckte det var jättemycket som var krångligt och jag kände att jag inte riktigt hann med allt. Jag tror inte jag kommer få MVG, vilket var mitt mål eftersom jag har så lätt för matte och det är mitt favoritämne. Men jag får väl fixa det på gymnasiet istället ^^ Haha så lätt jag får det att låta! Men jag ska kämpa, älskar matte :)

Vi ska ha vår show nästa vecka! Det känns inte så bra faktiskt, känns som att vi kommer behöva mer tid. Och jag hatar verkligen när något är osäkert! Ordet kanske är nog det värsta ordet som finns. När något inte är riktigt bestämt. Som t.ex, ska jag spela den där låten på keyboard eller inte? Musikläraren sa att det kunde höja mitt betyg men hon ville höra mig spela den för henne först. Men hon har ju aldrig tid att lyssna. Så jag kanske ska spela, kanske inte. Och den där dansen vi har tränat på.. ska vi ha den eller ska vi inte ha den? Vi kanske ska ha den. Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback