årets första snö!

Det är inte mycket, men det är riktigt kallt ute nu ^^
 
Idag gjorde jag ett muntligt natonellt prov i matte...
Jag vet inte riktigt hur det gick. Jag kan inte skriva formler och det var det som första uppgiften gick ut på...
 
om en figur ökar med två hela tiden, hur skulle formeln för det se ut? x+2 ? Om det ändå vore så enkelt...
 
Så jag misslyckades totalt med det... Men däremot så sa jag tydligen något bra sen, för jag fick en spontan applåd som min mattelärare sa ;) Och sen fick jag något poäng till och han verkade vara nöjd till slut. Jag hoppas att det gick bra!
 
Nu ska jag spendera hela kvällen hemma! Är ganska trött eftersom det inte blev så mycket sömn inatt...
Ha ett trevligt fredagsmys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback