Ber om ursäkt för mitt sega bloggande...

Hej!
Jag vet att jag har varit väldigt dålig, eller rättare sagt helt värdelös på att blogga på senare tid! Men saken är den att jag går ett program på gymnasiet som heter Naturvetenskap. Superkul, roliga människor och nästan bara roliga lektioner. Men så otroligt mycket plugg! Den här veckan har vi haft jättemycket. Kom hem sent igår från skolan och hade huvudvärk, så kunde inte börja plugga förrän vid 20.00 och då var jag tvungen att sitta till klockan 22.00. Men jag klagar inte, för det är roligt samtidigt och jag var ju förberedd när jag valde Natur på att det skulle bli en massa läxor och prov och uppsatser och sånt, men det är lite svårt att hinna med att blogga också.
 
Imorgon har jag matteprov och en redovisning i samhäll. Sen är den här pluggveckan slut!!
Igår var niorna här och då fick vi ambassadörer ha på oss våra Naturtröjor för att alla som undrade något skulle se att vi går Natur ;) Vi fick prata med dem också och fixa lite med omöblering i vissa klassrum, det var riktigt roligt! Hittade den här bilden på Thereses blogg :)
 
Nu är min paus från skolarbetet över, så nu ska jag fortsätta plugga matte och även lite samhäll också, sen ska jag träna! :D Ha en trevlig torsdagskväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback