Fok verkade ju faktiskt gilla mitt videoinlägg :D

Jag har fått en massa kommentarer om att jag måste göra ett nytt videoinlägg! Blev ju självklart jätteglad att folk tyckte jag var rolig... Men det är så svårt att videoblogga ^^ Har liksom ingen inspiration. Vill ju inte härma någon annan videobloggare och det är svårt att göra sin egen grej ;) Men vi får se, det är inte helt omöjligt att jag gör ett till. Vet bara inte vad det ska handla om eller vad jag ska göra xD Men som sagt, helt omöjligt är det inte att det blir ett till. Behöver bara lite idéer om vad jag ska göra :) Och sen är det svårt att vara rolig och intressant så att folk vill kolla ;)
 
Ville bara meddela mina fans detta ;) Hahahaha!
Skämt åsido...
Nu ska jag plugga till den tråkiga kemin imorgon! :(

Kommentarer
Postat av: Therese

NY VIDEOBLOGG TACK!!!! :D

2012-11-09 @ 19:37:44
URL: http://jordgubbenhallonet.blogg.se
Postat av: Elin

Håller med Therese! :)

2012-11-10 @ 18:08:44
URL: http://happyandstrong.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback