Grattis pappa!

Grattis på farsdag pappa! Du fick en ful mössa som du av någon konstig anledning ville ha ;) Och en chokladtomte. Hehe, ett internt skämt...

 
Jag vet att jag är dålig på att säga det här, men du betyder jättemycket för mig.
Alltid när jag är nere så finns du där för mig.
Du märker det säkert inte,
för jag är inte den personen som alltid säger mina problem högt,
men det räcker med att du bara är dig själv så mår jag genast mycket bättre.
Mina kompisars kommentarer efter att de har mött dig är alltid att du är så trevlig och rolig!
Du är en riktig expert på att berätta pinsamma historier om mig,
och förut höll jag på att sjunka genom golvet för att det var så skämmigt..
men nu ser jag det som en charmig egenskap att du faktiskt kan berätta allt på ett lättsamt sätt
och jag har lärt mig att jorden går inte under för att man gör bort sig lite.
Du har påverkat mitt liv till en stor del, det är mycket tack vare dig som jag har fått lite självförtroende genom åren.
Det är klart att du kan gå mig på nerverna ibland,
och jag är väl medveten om att jag säkert kan reta gallfeber på dig också...
men det där humöret går över så fort,
och oavsett vad som händer så tycker jag alltid att du är världens bästa pappa!
Jag har ju bara en pappa, så att säga att man har världens bästa pappa är oftast bara ord som inte betyder någonting,
men jag skulle aldrig kunna tänka mig en annan pappa.
Jag tycker aldrig att du ska behöva känna att du inte räcker till,
för du är hela världen för mig.
Jag vill bara be dig om en enda liten sak...
HA INTE MÖSSAN PÅ DIG PÅ EN OFFENTLIG PLATS!!!!!!!!!
Jag älskar dig pappa! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback